sobota 15. októbra 2016

Detské mydlo s kamilkami


A teraz to kamilkové!

Posledný recept zo sady "mydielok do lesnej škôlky", ktoré boli vyrobené pre výnimočnú udalosť. Ale nebojte, opäť mi to vlialo krv do žíl a pripomenulo tú radosť z výroby. Hoci už mám pocit, že nemám vôbec čas na výrobu a o to menej na spracovanie na blog...vidím, že recepty kukáte, zdielate a motivujú vás a to je zase motiváciou mojou, takže ďakujem



Tento recept som neupravovala od prvého z tejto série a to pod názvom "Mydlo s mätou a meduňkou"

Znížila som akurát % NaOH. Chcela som vyskúšať, či bude viditeľný rozdiel, pretože vraj tak má rýchlejšie zmydelnatieť...
Moja skúsenosť ale je, že mydlu trvalo dlhšie, kým bolo dostatočne pevné aby som ho mohla vybrať z formy. Celkovo je na dotyk nie tak skalo-pevné ako jeho predchodcovia. Uvidím aké bude po dozretí a pri používaní, budem up datovať.


Ingrediencie


Destilovaná voda    186g
NaOH                     70g

Kokosový olej rafinovaný  200g
Bambucké maslo rafinované  100g
Olivový olej   70g
Slnečnicový olej  70g
Kakaové maslo  50g

Do stopy pridáme rozdrvené/celé (podľa vlastných preferencií) bylinky.
Do mydla som ďalej nepridávala žiadne farbivá ani esenciálne oleje.

Celý postup ako na výrobu nájdete tu klik


Základný recept máte, návod treba poriadne preštudovať ak ste začiatočník a profík ho už nepotrebuje :)




Nezabudnite so mnou zdielať vaše obľúbené recepty.
Majte sa krásne
Bea




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára