utorok 14. júna 2016

Zastav čas, láska moja

 

Nejkrásnějším a nejodvážnejším rozhodnutím v živote člověka, je mít dítě.
Je to jako vytrhnou si srdce z hrudi, a navždy ho nechat chodit vedle sebe.

Prechádzam staré fotografie, a nemôžem uveriť, ako ten čas rýchlo letí...
Ešte nedávno si bol tak maličký, odvážne, a túžobne stúpal na nôžky, a túžil po prvých krôčikoch.
 Tvoj plač, bolo našim trápením, a pri tvojom smiechu sme zabudli na všetky trápenia.


Tvoje objatia najúprimnejší prejav čistej lásky, a pocitu bezpečia.


Ako blázni do dnes opakujeme dokola čokoľvek ťa rozosmeje, pretože tvoj smiech, tvoja šťastná tvár, žiariace očká...to je to najcennejšie v našich životoch.


Tvoja vôňa, tak omamná pre mňa, tvoju mamu. Je to vôňa lásky, lásky, ktorá má hlas, noštek aj ručičky, tak maličké, že jedného dňa ani neuveríš, aký drobunký si to len bol.
Nič krajšie nepoznám...pamätám, ako som ti neustále voňala hlavičku, tvoje jemné vlásky, letmé bozky na ušká, a nôžky tie sú najroztomilejšie.
Tak drobunké a bucľaté




Zastav čas, láska moja
Rastieš mi tak rýchlo

Milujem ťa
mama

Foto by Markéta Novákova / marno.cz

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Janka ♥ a ďalšie fotky si pozriem radšej opäť až za rok :)

      Odstrániť
  2. Jo ani se ti nedivim, též jsem dnes kukala pár z loňska, kdy byl Tomino "čerstvé" mimi....a teď? Jaký už je velký a bude hůř...:-( ale fotky máte nádherné moc vám to sluší😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rastú nám neskutočne rýchlo, musíme užívať každý jeden moment, ktorý prežijeme len teraz. a ďakujem ♥

      Odstrániť