sobota 18. júna 2016

Repelent proti kliešťom a hmyzu



Je tam všetko, čo odporúčajú, tak skúšame, a uvidíme.


Z kliešťov mám fakt paniku, nie preto, že vás môžu niečím nakaziť, ale už len to jak sa zakusnú, a vycucávajú vás, s tým ich zadkom nahor, a ešte vás okadia!
No hnus, hnus...

Na rýchlo som zrobila výluh z toho, čo som sa dočítala, že by malo byť účinné, a spomenula som si aj na jeden TV report, kde spomínali badián, a klinčeky.

Do fľaše na 0,5L
Som odmerala čistú vodu, prevarila, a prihodila rozmarín, badián, a klinčeky na výluh.
Nechala odstáť cez noc, vraj sa môže nechať až 2 dni, ja už som nemala čas.
Precedila, a pridala som v polievkovej lyžici rastlinného oleja ešte pár kvapiek rozmarínového esenciálneho oleja, a 2 polievkové lyžice jablečného octa.

Jedna vec, čo som si zapamätala z čítania z minulého roka, a ten článok nemôžem dohľadať je, že ak vás už kliešť zakusne, vyhýbajte sa telesnej námahe, a slnečnému žiareniu, pár dní na to.

Tak toť odo mňa vsio, dúfam, že to zaberie, a ak máte aj vy svoje overené nechemické, a neočkovacie tipy, a triky, určite zdieľajte.









My vyrážame na chatovačku!
Tak pa
B




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára