pondelok 30. mája 2016

Ženské hrátky

 

Tak to vám bolo jedno také holčičí odpoledne...
S Ivankou sa poznáme už niekoľko rokov. Našim zoznamovacím priestorom bol tanečný parket, kde sme sa vlnili v rytmoch horúcej salsa muziky. Do oka sme si padli hneď nielen faktom, že sme obe slovenky, ale hlavne temperamentom a precítením hudby.
Najprv som chodila k lektorke, ktorá viedla tanečnú skupinu v Prahe -Nosotros Salseros de Praga, a neskôr som sa vášnivo pretancovala k samotným členom skupiny. Splnila som si tak jeden z mojich detských snov. 


Bol to už dáky ten rôčik, čo sme sa s Ivankou nevideli, a o to väčšia radosť , keď sme si aj napriek našim hektickým životom dokázali nájsť chvíľu voľna. Naplánovali sme  krásny ženský deň, kde sa budeme rozmaznávať starostlivosťou o pleť, líčením, a na koniec, aj výrobou domácej kozmetiky.

Ivanka sa popri povinnostiach v role dvojnásobnej maminky, manželky, a práce na polovičný úväzok, venuje aj líčeniu. Pracuje so značkou Mary Kay, ktorá ju oslovila kvalitou, funkčnosťou a správou, ktorú sebou táto značka prináša ženám. Viac si môžete prečítať na ich oficiálnych stránkach.



Keďže ja sa veľmi nelíčim, a preferujem prirodzený look, nechala som to plne v jej rukách, či skôr oku?
Dohodli sme sa , že vyskúšame ako prvý "nude make up", ktorý rozhodne môžem, pretože je to veľmi prirodzený vzhľad, ktorý len podtrháva prirodzenú krásu, pôsobí čisto, jemne a ľahko. 
Tento look ďalej doladíme na výraznejšie líčenie, vhodné k nočnému životu. V ten deň sme večer plánovali ísť s manželom von, takže ideál.
 



Takto sme si zaznamenávali cestu procesu.
Prvá fotka je bez make upu.
Druhá má jemný nude look, ale ešte bez špirály. V pláne bolo naniesť na oko ďalšie očné tiene, a zakončiť to práve spomínanou špirálou.
Poslená fotka je už hotové líčenie výraznejšieho nádychu.
Tak čo poviete, ktoré líčenie sa vám páči najviac?



A aby som Ivanke ukázala aj ten môj svet...vyrobila si vlastný minerálny bronzer, a vyživujúci balzám na telo.




Zhodli sme sa, že to bol krásny deň, plný nových zážitkov a informácií pre nás obe, a ja Ivanke ešte raz ďakujem.

Ak by ste radi využili služby líčenia, alebo sa dozvedeli viac o kozmetike Mary Kay, môžete Ivanku kontaktovať osobne.

Na facebooku ju nájdete ako Ivana Draxlerova
Alebo napíšte mne, a dohodneme to spoločne.

A k tématu si dáme citáty na koniec

"Šťastná žena, je krásna žena"
"Krása, je to, ako sa cítiš vo vnútri, a odráža sa v tvojich očiach" 

A moje obľúbené
"Skutočná krása ženy sa odráža v jej duši"

Prajem Vám krásny začiatok nového týždňa milé ženy
BB
 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára