pondelok 23. mája 2016

Telové suflé Soaphoria aj pre jemnú detskú pokožku

 

Často sa ma pýtate, akú kozmetiku používam pre malého. 
So mnou je to ťažšie, pretože moja odpoveď Vás vo väčšine prípadov sklame...takmer žiadnu. 
Som zástancom pravidla, menej je viac, hlavne pri deťoch. 
Radšej mu doma vyšľahám krémik z ingrediencií podľa našich preferencií. 
Tak už nebudem naťahovať, a píšem Vám... 




Soaphoria je slovenská značka prírodnej a organickej kozmetiky, ktorá sa odhodlane rozhodla priniesť nielen kvalitné výrobky, ale počas svojej cesty aj vzdelávať, a šíriť prospešné informácie k zdravšiemu životnému štýlu. Práve ten je srdcom celého projektu, a jeho zakladateľov.  Team mladých ľudí je veľmi sympatický celkovým prístupom k podnikaniu, a vedeniu značky, a to napríklad podporovaním ekonomiky Slovenska aj tým, že prednostne vyberajú dodávateľov práve z ich rodnej krajiny. Cieľom je priniesť na trh kvalitné výrobky, na ktoré môžeme byť hrdí aj v zahraničí. Jednou z reprezentujúcej rady mydiel je Slovanophoria, kde sa odráža rôznorodosť našej flóry, a poukazuje na dary Matky prírody. Nemôžem vynechať úctihodné ciele, ktoré do budúcna plánujú, ako projekty na podporu chránených rastlín a zvierat, charitatívne produkty a predaje, alebo projekt na recykláciu skla, ktorý sa im už podarilo aplikovať a využívať.


Hodnoty ktoré Soaphoria vyzdvihuje sú

Ručná výroba
100% rastlinné zložky (všetky zložky sú 100% vegetariánske/jej!)
Eko balenie
Netestujú na zvieratách

Som viac než nadšená z možností, ktoré môžeme nájsť už aj u nás, pri výbere zdravej a etickej kozmetiky.


Telové suflé slaďoučký med, som vybrala pre jeho zloženie, a predstavila som si ho ako jemne voňajúci po mede.  Cielene som plánovala produkt, ktorý bude hlavne pre drobca, a tomu musela odpovedať zmes ingrediencií tak, ako by som ich sama vyberala.

Zloženie suflé tvorí - bambucké maslo, kakaové maslo, kokosový olej, olivový olej a med.
Hoci v popise k produktu sa uvádza aj vanilka, či vanilková vôňa, ja ju tam necítim, a v zložení INCI sa nenachádza.  Opýtam sa, ako je to myslené, a dodatočne sem doplním info.



Konzistencia suflé
Nedá sa inak, než...TO JE SEN...Neuveriteľne ľahunké, jemné, na pokožke sa roztápajúce, naozaj ideálne pre dieťa. Milujem takéto krémiky, teda peny. Zložky ako bambucké a kakaové maslo sú fantastické  pre ich jemnosť k citlivej detskej pokožke, hydratáciu, a celkovú starostlivosť o pokožku.
Keďže neobsahuje žiadne emulzifikačné zložky, je potreba držať ho v týchto horúcich dňoch mimo slnečné paprsky, a do teploty +25C.

Po nanesení na pokožku sa začne topiť, a vpíjať. Veľmi príjemné aj na masáže.


Vôňa suflé
 Uff, tak na môj čuch je vôňa príliš sladká, umelá a silná. U prírodných produktov som zvyknutá skôr na letmé závany. Voňia mi synteticky a neprirodzene. Vôňa ma bohužiaľ nepríjemne zaskočila. Pripomína mi tie presladené sirupčeky pre deti proti teplotám a kašlu. Vlastne mi to vôbec nepripomína vôňu medu ani vanilky.

Výhodou však  je trvácnosť vône. Natretla som sa ráno po sprchovaní, a ešte večer pri zaspávaní som jemne cítila sladkú aromu.
  

Radosť mi robí aj krásne EKO sklenené balenie, ktoré určite využijem pri výrobe vlastných krémikov.


Výnimočne si fotenie užil aj Duracel, s penou sa vyhral, ponatieral kolienka aj bruško, a ja som si užívala pohodového pocitu, že tento produkt má dobrú karmu (ako to rada hovorím :))
Pri výrobe nikto netrpel, obsahuje čisto prírodné ingrediencie, žiadna chémia, našej pokožke doprajeme luxusnú starostlivosť, a ešte tým aj podporíme "našich", proste dokonalé!




Ak máte aj vy skúsenosti s kozmetikou Soaphoria, neváhajte ich zdieľať v komentoch alebo na našich fejsbuk stránkach Gahm Gahm, kde na Vás čakajú denne novinky z našeho života.
Budem sa tešiť
BB




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára