pondelok 9. mája 2016

Povlečenie podľa našich chutí

 

Ušila som nové povlečenie do postele malému Princovi 
Značka: Letné/Džusikové

Izbičku stále len veľmi pomaličky zariaďujem, vylepšujem, a rozhodne sa s tým neponáhľam.
Naposled som si zobrala na mušku témat spania!
S ponukou posteľného prádla v obchodoch a e-shopoch nie som úplne spokojná.  Neostávalo teda nič iné, než vybrať tie správne látky, a pustiť sa do toho.

Látky som vyberala na e-shopoch Mechulka a Moje látky
Komunikácia výborná, a doručenie rýchle.
Kvalita látok odpovedala popisom pri jednotlivých produktoch.



Už od začiatku som vedela, že povlečenie bude mať každú stranu inú.
Neomrzí tak rýchlo, dá sa to obmieňať, a kombinácia farieb a vzorov ma veľmi baví. 

Momentálne milujem kombo šedá-žltá. Je to dostatočne chlapčenské, a hoci to nepôsobí zrovna detsky, tá žltá je tak džusiková, že do izbyčky krásne zapadne. Celý set krásne oživý, a prebudí.





 Prvotne som plánovala zariadiť izbu v nórskom štýle - málo farieb (čierna, biela, šedá, mint), málo zariadenia, jednoduchosť.
Ale tú slnečnú energiu v sebe nedokážem oklamať...milujem farby. Rozhodla som sa držať pravidla, menej je viac. Izba teda nebude preplácaná blbosťami, ale oživená drobnosťami ako farebnejšie povlečenie, a drobné doplnky. 

Tak vnímam deti a ich ducha, farebné, veselé, energické, premenlivé... 
Všetky tieto drobné doplnky sú aj obmieňateľné, a tak keď to už omrzí mňa, či drobca, jednoducho si to prispôsobíme aktuálnemu cíteniu.


Ušiť povlak na perinu a vankúše, nie je vôbec zložitá záležitosť. Ukončenie som spravila bez gombíkov, len na vsúvanie. Spodná časť je obšitá na konci akoby do vnútra (aby sa nič nepáralo a netrčali trepiace sa nitky). Po stranách sú konce spojené, a v strednej časti ja otvor, cez ktorý sa perina prevlečie. Konce sa krásne spoja, a perina nevypadáva, ani nevyčnieva.



A drobná ukážka absolútneho využitia posledného kusu látky.
Nevychádzalo to už na pekný vankúšik, ale podarilo sa ešte vypracovať malý dekoratívny, hoc s trošku neobvyklým obšitím.

 


Toľko z našej jarnej nálady, a už teraz premýšľam nad ďalšími vzormi a farbami.
Pošlite mi aj vaše nápady a rada sa o ne podelím s čitateľmi na našich FCB stránkach.

Krásny slnečný deň priatelia
BB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára