štvrtok 12. mája 2016

Bola aromaterapia aj mastička


Táák a mám to za sebou!
Moja prvá prednáška, miniworkshop, či len zdieľanie vlastných skúseností a znalostí, môžeme to nazvať akokoľvek, bola som natešená ako malá... :)
Štvrtky sa stali za posledné dva mesiace jedným z mojich najobľúbenejších dní.
Čaká na nás s Duracelkou totiž príroda, relax, pohodička, a priučenie sa novej dovednosti, a vedomosti. 
Dnes som ale zdieľala informácie ja, a to na tému (veľmi jemné naštrbenie) aromaterapia na leto, a stihli sme si vyrobiť aj masť na oškreninky.


Vyrábalo sa na ohni, a tak si viete predstaviť, že určité pravidlá pri výrobe kozmetiky, šli trošku stranou. Nám to ale nevadilo, masť bola obohatená o popol z našeho "ohňa lásky", a viete čo je neskutočné...maminky si na to ani nesťažovali. Výroba ich stále potešila, a z mastičky sme sa všetky radovali. 
To už tak asi chodí, keď sa zíde parta tých správnych ľudí
 

Recept pre dnešnú masť na ohni :)

Včelí vosk 20g
Bambucké maslo 15g
Kokosový olej 10g
Olej zo pšeničných klíčkov lisovaných za studena 5g
Avokádový olej 5g
Macerát Arniky 20ml
silica Levandule
silica Tea Tree 

Je to tak od oka, aby bola masť obohatená aj o včelí vosk, ale zároveň nie príliš tuhá, vyváži sa to olejmi a maslami. Každý si kvapol silice už priamo do svojho kelímku s masťou (cca15ml), a to po  2kvapkách od Levandule aj Tea Tree.

Mastička je vhodná na kožné problémy ako oškreninky, poštipnutie hmyzon, ekzém, narušená pokožka, suchá pokožka...



Veľmi ďakujem všetkých za účasť, a celkovú pohodu. Dohodli sme sa, že na budúce si vyrobíme niečo možno práve u nás doma, aby to bol naozaj echt fajný krémik.

Ďakujem za (opäť) fantastickú polievku Olge, a naozaj výborný domáci chlieb Viki
 
  

Som veľmi vďačná, že som mohla zdieľať niečo, čo je súčasť môjho života, a cítim pre to vášeň, s ľuďmi, ktorí sa o túto tému taktiež zaujímajú, a dokážeme sa vzájomne inšpirovať, učiť, a posúvať sa ďalej.

Naozaj mám pocit, že sa životom hýbem smerom, ktorý mi dáva zmysel, a veľmi ma naplňuje. Každé takéto stretnutie s Vami, je toho súčasťou.

Venované úžasným ženám, ktoré ma sprevádzajú cestou životom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára