sobota 2. apríla 2016

Prírodná kozmetika MANNA


Vyskúšala som, tak pár slov...

Áno, niekedy si dám od výroby domácej kozmetiky pauzu, a doprajem si ten malý luxus zakúpiť si ju už hotovú od profíkov!

Testovala som dve značky a to MANNA a PONIO
Obe som poznala ešte z Portugalska a veľmi som sa tešila, keď ich budem môcť konečne vyskúšať. 
Tak tu sú moje dojmy z... MANNA


Trochu som zlenivela a priznám sa, že príbeh značky MANNA som si nenaštudovala. 
Zaujali ma ich kľúčové body a to - netestujú na zvieratách
                                                            - využívajú esenciálne oleje 
                                                    - recyklovateľné obaly 
                                                                  - garantujú 100% prírodné látky
                                                                                         - nepoužívajú palmový olej, syntetické                                                                        látky, umelé farbivá a iné



Značka MANNA má naozaj veľmi dobre prepracovaný spôsob ako osloviť zákazníka a motivovať ho k ďalšiemu nákupu.
K objednávke pribalili malé mydlo, podľa môjho typu pleti, malý booklet so zvýhodnenými cenami, zľavami, poštovným a ďalší booklet s krátkym popisom k výrobkom alebo referenciami spokojných zákazníkov. (hoc by to malo byť recyklovateľné, za mňa trošku zbytočné plytvanie papierom...) Balíček obsahoval aj personalizovaný dopis "špeciálne pre mňa", s oslovením môjho mena, čo je milý detail. 
 


Objednávala som mydlo s aktívnym uhlím, hlavne na moju suchú pleť so sklonami k ekzému, ale mydlo je skôr určené na čistenie pleti, pórov, akné... No musela som ho vyskúšať, už len pre jeho čiernu farbu.  Mydlo je fajn, nemám žiadne výhrady, ale zatiaľ ma ani extra neprekvapilo (keďže nemám problém s akné, výsledky sa asi nemajú moc kde ukazovať) - no na mydelničke vyzerá naozaj luxusne :D


Ďalej Levanduľové tekuté mydlo, to je úplne božské. Práve tekuté mydlá si doma zatial moc nevyrábam a toto krásne vonia, konzistencia je fajn (tie moje sú dosť tekuté, chcela som to na zrovnanie..).

K objednávke boli ako darček dva 15ml tégliky :) s bambuckým maslom a levandulou a tea tree a druhý s ylang a pomaranč.

Osobne si doma doma vždy vyrábam šľahané bambucké maslá, pretože takto pri tuhých mi vadí, že sú tvrdé. Hoci sa v dlaniach roztopí, nepáči sa mi že je to tak hutné, ťažšie roztierateľné a pokožku zanecháva veľmi mastnú. 

Presne také boli tieto krémiky a tak za mňa - not good. Ostávam pri mojich šľahaných.
Vôňou tiež neprekvapili, ale to je tým, že s týmito olejmi tiež pracujem, a dobre ich poznám. Ylang úplne prebil pomaranč, ktorý tam vôbec necítim a levanduľový vonia pekne po nej, tam zas ani necítim Tea tree.


Veľmi ma potešili webky a celkové spracovanie e-shopu MANNA, všetko je veľmi prehľadné, usporiadané, a hlavne majú perfektné popisky ku každému produktu.
Môžete si spraviť rýchly test typu pleti s následným doporučením vhodných produktov.

Toľko moje osobné zistenia a preferencie. Krémiky sú inak fajn a vyššie spomínané neuberá na ich kvalite, ide len o to, čo viac vyhovuje vám. 

Do budúcna ešte vyskúšam ich  Zubnú pastu a niektoré sady, ale neviem si vybrať, úžasne vyzerajú všetky!

Ďalšie skúsenosti budú na kozmetiku PONIO

A rada by som apelovala k vám milé čitateľky a čitatelia. 
Máte svoju obľúbenú prírodnú kozmetiku, ktorá spĺňa moje požiadavky hore vypísané a ste s ňou neskutočne spokojní?
Napíšte mi prosím, ktorá to je, nech môžem rozšíriť obzory.

Ďakujem Vám a budem sa tešiť na vaše doporučeniaa

Adeuuus
B








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára