nedeľa 13. decembra 2015

Tigria masť na upchatý nos!



Druhý týždeň s tečúcim nosom ma už nakopol sa do niečoho opäť pustiť, a po veľmi krátkom googlení som sa rozhodla vyskúšať recept z Ekokozy na Tigriu masť!

 Presný recept a hotový balíček ingrediencií môžete nájsť na ich stránkach tu Ekokoza.
Šťastlivo som ešte mala ingrediencie z Portugalska, a keďže recept je mega ľahký prekonala som nevôľu z choroby a vrhla sa na vec.

Ingrediencie
60g kokosového tuku
30g včelieho vosku
10ml EO Kafr
10ml EO Cajeput
10ml EO Máty peprné
10ml Hřebíček (klinčeky)
Dózičky

Nemala som síce postup ako na to, ale zo skúseností som predpokladala, že si roztopíme nad parou včelí vosk, pridáme kokosový tuk a pri nižšej teplote pridáme jemne zahriate EO oleje. Teplota by nemala byť vyššia než 30C inak olejíčky začínajú strácať účinné látky. Chce to trošku trpezlivosť, pretože vždy keď som tam priliala EO akoby v tom trošku stuhol a miešala som miešala než sa v roztoku zahrial. Potom už len vylejeme do mištičiek a je hotovo.

Teda vôňa mega super silná! Pod nos som to nemohla natrieť, strašne moc to pálilo. Natierala som si  hlavne hruď pred spaním a teda bomba!

Tigria masť je určená k vonkajšej aplikácii na pleť a to pri nachladnutí, chrípke, bolesti hlavy, poštípaní komárom či hmyzom, proti žihadlám, pri svalových bolestiach, na osvieženie.


 Pretože mi vyšlo veľa dózičiek a už som obdarovala všetkých možných záujemcov v mojom okolí, rada ich niekomu aj podarujem!
A tak ak máte záujem vyskúšať napíšte mi do komentu a spojíme sa.

Tak hlavne nech už zbytok zimy prežijeme všetci v zdravý a pohode!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára