pondelok 14. septembra 2015

...motivácia došla, prišlo k činom


Niekedy človek pýta znamenia a oni sú všade okolo neho...hľadá inšpiráciu či ten správny nápad a pri tom, je to niečo, čo má pod nosom každý deň. Posúvam sa životom ďalej, pre mňa je to veľký krok a verím, že všetko pôjde dobre.


O kus menej píšem na blog. Je to asi tým, že mám hlavu stále na viacerých miestach a nedokážem sa úplne pokojne sústrediť a spomaliť. Stále nás čaká aspoň jedno sťahovanie a pomaly vychádzam s kožou na trh aj s prácou, na ktorej už pracujem/e pár mesiacov. Viacero priateľov mi napísalo, aký sú prekvapení, že odchod z Portugalska tak dobre znášam...noo vtedy som to ešte nechcela na nikoho vybaliť, ale dnes už pomaličky môžem. Áno, znášam to dobre, pretože sa s mojou milovanou krajinou nelúčim, práve naopak...


Áno, niečo sa chystá. Keď navštívite naše stránky (zatiaľ len facebookové), pomaly sa budete dozvedať čo.
Ak čítate blog pravidelne, a pamätáte na článok Handmade in Portugal Detské oblečenie , tak vám to už bude určite nad slnko jasnejšie. 


V nasledujúcich týždňoch sa púšťam do tých, pre mňa najstrašlivejších zákutí celej tejto akcie a to sú birokratické záležitosti. Hoci študujem už celé mesiace ako je to s DPH atď. vzdávam to a dávam si rande s niekým, kto sa tomu skutočne rozumie a to je pani účetní!
Priznám sa, že mám z celej veci trochu rešpekt, beriem to veľmi vážne, a hoci by som bola najradšej na všetko pripravená, viem, že veľa vecí sa budem učiť cestou...
 Verím, že si nájdeme svoje publikum a zákazníkov, ktorí milujú kvalitu, čistý dizajn a fakt, že podporujú ručnú prácu.


Síce sme ešte len na začiatku, podarilo sa mi nájsť velmi talentovanú žienku, ktorá tvorí pod značkou La Catch-ka a jej tvorbu môžete vidieť napríkla na Fleru či Facebooku. Je to milovníčka Francúzskeho shabby chic stylu a do svojej tvorby to vie nádherne preniesť. Hľadala som vhodné dekorácie pre fotenie toho nežného, čistého oblečenia a pri jej nádhernej dekorácii pletených vešiakov mi vyletelo srdííííčko. Hneď som jej písala, či by mohla vyrobiť pár aj pre malé deťúrence a od vtedy sme nie len v kontakte, ale jej práca je pomaly hotová a vy ju budete môcť čo skoro vidieť u nás v e-shope. Ďalšia fantastická správa je, že zahajujeme spoluprácu a preto, ak po vešiačikoch pokukávate už dnes, ostante na nás naladení a dočkáte sa výhodných ponúk. 


Tak priatelia, držte silno palečky ať všetko funguje jak má. Zdielajte naše stránky, lajkujte ale hlavne komentujte, ať víme po čem toužíte nejvíc a co vám môžeme naskladniť vo väčších počtech.

Píšem slovensko česky, pretože sa tak už cítim, v ČR žijem už 7.rokov a ono sa to na človek nalepí, či sa mu to ľúbi, či nie. Tak mi to prosím nemajte za zlé. No slovenkou v srdci ostávam na vždy, to je jasné. 
Prodej bude pro SR a taky ČR, takže nás neváhajte kontaktovať.

Naďalej nás sledujte, pretože máme pripravených spúúústu noviniek a spolupráce, len to treba brať krôčik, po krôčiku.

Ďakujem vám krásne za vašu priazeň a podporu.
Vaša BB


2 komentáre:

  1. Teda, paráda! Něco jsem tušila a jsem ráda a těším se. Moc držím palce, ať se ti vede a ať to vše frčí hladce ;-)
    Danda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, dakujem krasne, no sme v tom tri ženskééé, tak to by v tom bol čert aby to nefachčilo! :D

      Odstrániť