piatok 11. septembra 2015

...bazary, sekáče,,,od kedy mám dieťa sú to moje najobľúbenejšie nákupy


Pamätám si, že ako malá som sa hanbila, keď sme zavítali do sekáču a nedaj bože mi ešte aj niečo kúpili. Myslím, že v tej dobe boli veci v týchto obchodoch dosť zastaralé a rozhodne nešli s dobou. Dnes sú to podľa mňa, tie najlepšie miesta na nákup, obzvlášť detského oblečenia, kde sa dajú násjť skutočne kvalitné kúsky, značkové, módne a ešte aj za fantastické ceny!


Návrat z Portugalska bol v celku rýchly, tam je stále teplá sezóna a jesenné či zimné oblečenie neuvidíte ani v diaľkach...tak sme prišli dosť na ľahko, čo sme pochopili asi tak po dvoch dňoch, keď nás v byte zrazu klepalo a za oknami pršalo.
Nemám rada nákupy ani nehovorím o tých detských ... už keď treba niečo mne, som nervózna, a vlastne ten starý vyťahaný sveter spred 4 rokov mi postačí kľudne aj na tie ďalšie dva..


No teraz som nemala na výber...áno, mne naďalej postačí ten staro-rúžový vyťahaný sveter ale Duracelku treba riadne vytuniť nech je fešný a v teple!

Po asi ôsmom mesiaci jeho života, keď už dochádzali zásoby všetkého darovaného, som zavítala prvýkrát na bazár Modrého Koníka. Neverila som očiam...body za 45kc, svetrík 80kc, zimná bunda 150kc atď. Začal sa nový život...kecám, ale rozhodne to bol veľký objav, ktorý mi prevrátil celýý svet...zase kecám, ale radosť som mala!


Tak som pred pár dňami s drkotajúcimi sa zubami googlila Modrého koníka  (MK)a začala odklikávať, hľadať a nakupovať. Platbu som takmer hneď po potvrdení objednávky odoslala a v priebehu 1-2 dní mi začali chodiť balíčky - jehooo.
Pozor, ak máte obavy z falošných predajcov, môže vám byť nápomocná skupina na MK "Podvodnice a nespolehlivé maminky" , kde si môžete preveriť, či náhodou práve váš predávajúci nemá čiernu tečku na rováši!


Ďalši online bazar, ktorý som ešte vyskúšala, a s týmto to bolo po prvé :) sa volá Brumla.cz
Musím doporučiť všetkými desiatimi!!!! Veľmi jednoduchá orientácia, krásne veci na výber a všetko skladom.
Majú presne to, čo som si v Portugalsku tak veľmi na malom zamilovala a to súúú....košielky!!!
Osobne som názoru, že nie je nič rozkošnejšie ako ten malý prcek v elegantnej košielke z ktorej mu vyčnieva len golierik spod jednoduchého svetríka...ale lásku k žehleniu košielok som nenašla ani v tom Portugalsku, hmmm


Kúpila som mu hneď štyri... bodaj by nie, Zara za 45kč?!
Zboží dorazilo na čas a všetko je presne ako na fotkách a v popiskoch. S takýmto nákupom som naozaj veľmi spokojná, obzvlášť, pretože my nepatríme k tým, čo to udržia naďalej tak krásne čisté...tieto veci majú u nás väčšinou konečnú zastávku. A úprimne, za tie ceny, mi to ani nevadí!



Duracelka je na zatiaľ vytunená a peňaženka (so zatvorenými očami) polo-plná.

Taaak a čo vy, aké sú vaše obľúbené obchody pre deti či snáď poznáte ďalší vynikajúci bazar e-shop? Tak sem s nííím, budem sa tešiť. 

Zatiaľ sa lúčim priatelia...sediaca v mojom vyťahanom, staro-rúžovom svetri

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára