nedeľa 16. augusta 2015

Recyklácia z teplákov - kraťásky

 

Ak máte doma tiež červíčka čo rastie hlavne do výšky a nie šírky, nohavice sú mu tak rýchlo krátke, hoci v páse sedia perfektne, určite nakuknite na tento tutorial, kde ani nepotrebujete šiť!

Recyklácia starších kusov oblečenia ma baví. Je to nielen jedno z pravidiel minimalistického žitia, pri ktorom odmietate kúpiť niečo nové, a stále dokážete zužitkovať, čo  doma máte, ale vedeli ste, že čím viac sa oblečenie perie, tým menej chémie obsahuje?
Áno, oblečenie obsahuje dosť chémie, pretože pokiaľ nejde o BIO nefarbenú bavlnu, pri spracovaní sa do neho dostanú nielen umelé farbivá, ale aj ďalšie zdraviu škodlivé látky, ktoré Vám cez pokožku prenikajú do tela.

Tepláčky či nohavice (ja som pracovala s teplákmi) si prehneme a zmeriame na akú dĺžku ich skrátime. Môj malý má rád vždy pod kolienka, inak si ich tam ťahá, tak som sa snažila sa trafiť. Je to určite aj praktickejšie už len z dôvodu nečakaných pádov aby kolienka neboli príliš ošúchané.


Odstrihneme


No a v podstate už môže byť hotovo! Ďalej si môžeme tepláčky vyhnúť, stačí na boku prišiť aj rukou aby sa nevystierali...
Teplákovina sa nepára a preto ju nie je potreba ďalej obšívať, to je ten triik



Môžeme ich zahnúť dnu alebo von. Mne sa viac páči vyhnutie von a prišila som si to na stroji okolo celého obvodu


A je hotovo! Z teplákov, ktoré už nemali svoj účel sa dali ďalej krásne spracovať super jednoduché a celé leto využiteľné kraťásky!


Náhodou vyzerajú v celku frajersky!
Takže jeden zo spôsobov ako môžeme redukovať konzumizmus, naše finance a mať zo všetkého dobrý pocit





Milujem tie nožinky malinké bucľatučké

Ak máte aj vy svoje vychytávky na recyklácie, určite mi napíšte rada rozširujem obzory



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára