streda 26. augusta 2015

Decoupage obraz



Máte radi techniku Decoupage? Je to tvorenie bez hraníc, servítková technika ktorú môžete aplikovať na takmer akýkoľvek materiál a dodať veciam úplne nový nádych. 
Váš vlastnoručný podpis

S technikou Decoupage som sa stretla pred asi tromi rokmi a hneď som si ju zamilovala. Je jednoduchá a má toľko rôznych využití a kreácií, tvorenie bez hraníc.


Veľmi pekne popisuje techniku Decoupage blogerka Proprepiaf na jej blogu a ja som využila jej skvelý príspevok ako Decoupagovať veľké plochy, aby neostali mrveničky a skrútený papier!
Návod ako na to popisuje Proprepiaf tu klik.


Pre decoupage obraz budeme potrebovať

Plátno, ľubovolnej velkosti
Decoupage lep
Štetec na nanášanie lepu
Žehličku a pečiaci papier
Servítky


Nanesieme na plochu lep a necháme zaschnúť


Pripravíme si servítky podľa našej predstavy, naukladáme ich na plátno a jemne priložíme pečiaci papier



Žehlíme na maximum bez pary. Lepidlo sa začne topiť a servítky budú krásne prilnievať k plátnu.


Z výsledku som bola viac než nadšená!! Konečne sa mi podaril krásne rovný povrch!


Ďalej som si to už dotvorila podľa vlastnej predstavivosti, vystrihla z papiera rámček, dokola obrúsila inkom pre retro efekt, vystrihla písmenká, polepila a je hotovo


 





Rodinné foto by Markéta N., viac na jej webe marno.cz







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára