štvrtok 9. júla 2015

...rastúce retro kraťásky pre malého džentlmena


crafting zuzzy
Minulé leto som malému ušila tieto dokonalé kraťasy podľa Zuzzy a jej skvelého foto návodu.
Až do teraz som ten návod nemohla nájsť, len v platenej forme cez predajný webový portál, ale neviem, stal sa zázrak,,, úplnou náhodou som naň opäť narazila, rovno som si ho uložila a zdieľam ho s vami práve tu!


Stále sa považujem za krajčírku začiatočníčku... stále robím veľa chýb, s konečným výsledkom som málokedy spokojná a bez foto-návodu by som si častokrát ani nezapla stroj. Preto povzbudzujem všetky začiatočníčky, nebojte sa tohoto návodu, je to veľmi jednoduché a konečný výsledok je bombastický.
Minulé leto som hľadala návod na retro kraťásky a sú jedny z mála, ktoré mi vyšli úplne perfektne!

Leto 2014

Sú to rastúce kraťasy, v zadu som našila gombičky a 3 dierky (na traky) aby mu vydržali čo najdlhšie. Vzhľadom k tomu, ako deti rýchlo rastú, som veľmi spokojná s výsledkom...tieto kraťasy malému poslúžili na dve letné sezóny!!!!

Leto 2014

V originálnom návode nájdete aj strih, no je to len na 3 mesačné bábo. Takže ja som si  môjho vtedy 1,5 ročného proste musela zmerať.


Leto 2015
 Až keď som fotky stiahla do počítača, kukám, že ma presne to isté oblečnie, čo mal rok pred tým na fotení. Áno, praktická mama kupuje väčšie veľkosti aby to dlhšie unosil. hihi


Leto 2015

Leto 2015


 Foto návod nájdete na blogu Crafting Zuzzy
Strih na 3 mesačné bábo tu
Myslím, že sa dá vyrozumieť aj len za použitia fotiek, no keby ste nehovorili anglicky, skúste využiť možnosť google translate, ktorý vám celú stránku automaticky preloží do vami zvoleného jazyka. 

*

Neviete si vybrať látku? Určite navštívte Bubulákovo a ak ste si nie istý výberom vhodnej látky, navštívte rovno ich sekciu užitočné články, kde Dáška zdieľa úžasné informácie k typu látok či informácie k výrobe Bio látok. 

Keď budem šiť ďalšie retro kraťásky, určite budú v jednej z týchto krásnych retro látok, ktoré nájdete v Bubulákove - bavlnené látky




*

Verím, že tento návod na krásne retro nohavice poteší nejednu krejčovú, a určite mi sem pošlite Vaše krásne výtvory. 
Budem sa tešiť. 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára