utorok 21. júla 2015

Nálepky pre Vašu domácu kozmetiku zdarma

 

Ahojte priatelia
Rada by som sa Vám poďakovala, pretože hoci je môj blog stále v plienkach má už po jednom mesiaci svojej existencie cez 6000 návštev, to je celkom dobré, nie? 
Veľmi ma teší, že sa Vám páčia obzvlášť návody na domácu kozmetiku.
Veľmi milé ohlasy boli aj na nálepky, ktoré používam a tak mám pre Vás prekvapenie!


 Ak ste čítali môj článok prečo sme my prešli na čistú kozmetiku od tej chemickej tu,tak viete, že ak mám mať s celým týmto blogom akýsi cieľ, je to určite aj rozšírenie povedomia o tom, aká škodlivá je chémia a že vlastne vyrobiť si doma niečo zdravé a prírodné je veľmi jednoduché, rýchle a k nezaplateniu!!

Tak som pre Vás pripravila tieto nálepky, vybrala som veselé pastelové farby a vy si to už len stiahnite, vytlačte a popíšte názov krémikov a ich zloženia.

Páčia sa Vám nálepky? Určite ma poteší Vaša odozva pretože plánujem dodať na blog časom ďalšie, tak mi dajte vedieť aké by sa Vám páčili farby a tvary.

Prajem Vám veľa kreatívnych chvíľ a do skrémovania

♥ 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára