piatok 3. júla 2015

Bubulákovo a jeho príbeh, rozhovor s Dášou + zľavový kupón

  • Bubulákovo. sk je slovenský e-shop s ohromným výberom kvalitných látok hlavne od zahraničných dodávateľov. Založila ho akčná maminka dnes už troch detí, a hoci začiatky neboli tak jednoduché, dnes sa e-shop teší obľube mnohých spokojných zákazníkov.
  • Motivujúci príbeh Dáši a jej rodiny, ktorá svoju prácu miluje a váži si každého zákazníka. Prezradila nám informácie zo zákulisia a poteší mnohých čitateľov milou pozornosťou na záver.
  • Kedy Bubulákovo vzniklo a ako ste sa dostali k tak milému názvu?
  • Bubulákovo vzniklo v máji 2013 po tom, čo som márne hľadala nejaké pekné látky pre nášho druhorodeného. Ja osobne som v tom čase nevedela šiť absolútne ani trošičku, a to pochádzam z krajčírskej rodiny. U nás šije každý a dnes už aj ja. Našla som veľmi veľa pekných vzorov na zahraničných stránkach a bolo mi ľúto, že ich nemáme aj tu. Tak sme dali s manželom hlavy dokopy a pustili sme sa do prípravy e-shopu.
  • Názov vymyslel manžel. Naše decká volá Bubuláci, tak mu napadlo nech sa tak volá aj firma. Tak sme teda Bubulákovo.
  • Na mňa niekedy padá celý svet už pri jednom dieťati, ty si e-shop otvorila s dvomi malými deťmi, prosím ťa, ako si to zvládla a pomáhal ti niekto?
  • Od začiatku som si všeeeetko robila sama. Od fotenia produktov, cez správu webu až po marketing a samozrejme balenie a strihanie. Bolo to veľmi náročné obdobie, priznávam, lebo drobec mal vtedy okolo 6 mesiacov, a to už sme jedného malého - veľkého chalana doma mali.
  • Začali sme s bavlnenými americkými látkami a postupne sme sa dopracovali až sem, kde sme dnes. A to sa len rozbiehame. S balením a spracovaním tovaru mi pomáha sestra, lebo priazeň našich zákazníkov je naozaj veľká a sama by som to nezvládla.
  • Pred štyrmi mesiacmi sme privítali dalšieho člena do našej rodiny, narodila sa nám naša malá princezná. Som veľmi vdačná, že v práci mi veľmi pomáha a je oporou môj drahý manžel, ktorý začal pomáhať s komunikáciou s výrobcami aby naši zákazníci nepocítili zmenu.

To je krásne, gratulujem k princeznej a aj k manželovi! Prezraď nám, na čo sa tvoj e-shop špecializuje a čo v ňom môžeme nájsť?

Dalo by sa to rozdeliť na kategórie dizajnových látok, látky s certifikátom BIO, odevné látky, ako sú uplety, teplákovina, softshell, ktoré momentálne majú u nás najvýznamnejšie miesto.

Veľmi obľúbené sú aj látky s certifikátom BIO. Je pochopiteľné, že sú drahšie. Aby získala látka tento certifikát, prihliada sa už na semienka bavlny na poli pri pestovaní. Je to naozaj veľmi náročný proces kontroly, kým sa dostane látka do predaja. Ja verím, že aj v tomto začínajú byť ľudia osvietení a chápu, prečo to nestojí 5 Eur ale 20 Eur. Máme však vždy na výber. Drahšiu Bio látku ale aj látku za prijateľnejšiu cenu. Nie je o nič menej kvalitná či nebodaj zdravotne závadná. Všetky látky v našej ponuke sú nezávadné. Inak by sme ich na Slovensku ani nemohli predávať.

Iné je to už pri Dizajnových látkach, povedzme si pravdu, tu zákazník platí za kvalitu aj značku. Proste zaplatiť dizajnéra je drahé :)  Ano, aj vo svete látok sú dizajnéri, kolekcie, sezóny a trendy. Všetko to sledujeme na zahraničných stránkach a snažíme sa držať trend so svetom. Pri bavlnách je to Amerika a v úpletoch momentálne vedú Nemecko, Holandsko, Fínsko...
Vždy ked mi príde niečo nové (a to niekoľko krát do týždňa) sa zamilujem zas a znova.


Tiež sledujem módne trendy v navrhovaní látok, a práve tak som našla tvoje Bubulákovo. Zdá sa, že si jedna z mála predajcov práve BIO kolekcií od Birch fabrics, ktorých kvalitu aj dizajny ja úplne milujem. Máš ty svojho obľúbeného návrhara či značku?

Ja nemôžem mať obľúbených autorov ani konkrétne látky, lebo milujem všetky! Výberu sa venujem naozaj poctivo a snažím sa počúvať aj priania zákazníkov. Chvalabohu sa zhodneme. Naše decká chodia ako výkladná skriňa, veď musia predsa reprezentovať naše Bubulákovo :)

A čo zákazníci, máte pravidelne nakupujúcich? Viem sama, ked si zákazník nájde "svoj" obchod, inde už nenakupuje!

Za tie roky sme si našli veľa stálych zákazníkov a čo ma teší nemenej, sú aj noví, ktorí k nám prichádzajú denne.
Veľkú radosť mám, ked sa na mňa obracajú kočky, ktoré nemajú absolútne žiadne skúsenosti a prídu si po radu. Potom mi pošlú svoje prvé výtvory a ja som hrdá na nich aj na nás, že sa možno aj vdaka nám odhodlali začať šiť.

 Toto je pre mňa to najviac. Tá spätná väzba od ľudí. 

Vážime si aj našich najmenších zákazníkov a v každej odoslanej objednávke je pre nich nachystaný malý darček, ktorý meníme tiež sezónne. Robíme minimálne raz za mesiac rôzne akcie, takže každý u nás môže výhodne nakúpiť.

Tak tie akcie ma veľmi zaujímajú. Som zvedavá, a určite aj naši čitatelia, aké zľavy a akcie môžeme v Bubulákove čakať?

Máme množstevné zľavy, uvádzacie akcie a pre firemných zákazníkov veľkoobchodný eshop. Samozrejmosťou je u nás rýchly servis (nikto nechápe ako to robíme, ale doručujeme naozaj okamžite), perfiš komunikácia a každý vie, že sa na mňa môže obrátiť s akoukoľvek otázkou a rada poradím. 

Pravidelne sledujem aj facebook stránky Bubulákova a často zdielaš práve už hotové výtvory mnohých šikovných rúk. Posielajú ti fotky spokojní zákazníci sami alebo ich k tomu motivuješ?

Bubulákovo miluje handmade tvorbu a preto sa snažíme čo najviac podporovať našich zákazníkov, ktorí sa nám pochvália fotkami. Preto, ak sa medzi čitateľmi nájde tvorivá duša, ktorá šije, nech nám dá o sebe vedieť a my ju veľmi radi odprezentujeme na našej FB stránke. Máme veľa fanúšikov, ktorí nevedia šiť, ale rovnako ako my milujú handmade tvorbu. A pokiaľ má tá tvorivá duša aj e-shop, tak ponúkame umiestnenie banneru na našej stránke. A nakoniec, úúúúplne najlepšie - pre čitateľov máme pripravený malý darček. 
Nákupnú poukážku v hodnote 5 Eur KÓD je: KKAUU
Poukážka platí do konca budúceho týždňa to je  do 12.07.2015. Dá sa použiť opakovane (na viac objednávok) a treba ju zadať na konci


Dáši od srdca ďakujem za skvelý rozhovor a za zľavový kupón pre našich čitateľov. Na záver zdielam jej slová, ktoré sú pre mňa balzamom na dušu a teším sa, že som stretla výnimočnú ženu, ktorej nadšenie a hobby je zároveň aj jej milovanou prácou.

"Milujem moju prácu, je to moje štvrté dieťa.
Žijeme si v našom svete plnom látok a farieb a je nám tu krásne, Veľmi sa tešíme každej osobnej návšteve, s ktorou dokážeme "kvákať" hodiny a decká sa tu zatiaľ hrajú. "
    • Bubulákovu prajem veľa úspechov a spokojných, tvorivých zákazníkov.
    • Čitateľov budem nadalej pravidelne informovať o akciách na Bubulákove a teším sa aj z našej malej online spolupráce


a Bubu webky

Všetky práva na obsah článku vyhradené. V prípade použitia článku musí byť uvedený jeho zdroj. Ak máte záujem o zverejnenie rozhovoru vo svojom časopise alebo internetovom portály, prosím kontaktujte ma na gahmgahm007@gmail.com
Content rights reserved. Any reproduction must mention the source of an article. If you are interetested to use this Intereview in your magazine or internet portal, please contact me via gahmgahm007@gmail.com



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára