streda 15. júla 2015

... bad ass drsňácké nohavice


Síce úplne neinklinujem k drsňáckému štýlu, z tejto látky som bola úplne hotová. Tú musím mať a ešte k tomu vo výpredaji mali posledný meter, ktorý tam čakal určite práve na mňa!


Strih je nesmierne jednoduchý. Ja som samouk, učila som sa z videí na youtube alebo fotonávodov. Strihov z časopisou som sa dosť bála. Prišlo mi to veľmi zložité milión čiar jedna cez druhú, pre Boha ako sa v tom len vyznám!!


Kým je Duracelka malá, ešte sa dá hocičo zamaskovať aj keď sa nepodarí, a nesťažuje sa ak to nie je úplne pohodlné. No ale rastie ako z vody a už si do konca sám vyberá aká látka sa mu páči a ktorú na seba nevezme. To som zistila bohužiaľ až keď som mu ušila jedno tričko s bocianmi, ktoré okamžite hádže na zem...tak som s výberom opatrnejšia a radšej sa ho vždy opýtam.
A to má len 2,5 roka...nechcem vedieť čo bude neskôr...


Nastal čas vyskúšať to...smelo som objednala moje prvé Ottobre z Bubulákova a nechala som si to poslať s pár ďalšími vecami mojimi zlatými rodičmi. Po príchode som v podstate hneď musela skúsiť čo teda s tým, bola som tak nadšená.


Na moje prekvapenie, práca so strihom je veľmi jednoduchá, pochopila som to aj ja, takže smelo do toho žienky!!! Dám to ja, dá to každý!!



Nohavice sa podarili a patria k jeho najobľúbenejším, sú veľmi pohodlné, ľahké a zaručene všetky oči na látke. Pozerajú dospeláci aj mladí a deti radšej utekajú z preliezok preč...žartujem.


A teraz, kde môžete nakúpiť látku a Ottobre?

No predsa v našom milovanom Bubulákove


A rovno si u nich vyberiete aj krásne látky...myslím, že by to chcelo hneď niekoľko variant!
Nakuknite do sekcie úplet , Organický Bio úplet a určite aj teplákovina


A majú tam aj drsňáááckéé s lebkamiiiii



Vyskúšate to? Určite sa nezabudnite pochváliť Vašimi výtvorami, budem sa tešííííťťťť



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára