štvrtok 16. júla 2015

...ako ušiť jednoduchú kapsu


MILUJEM ICH!!!

Kapsáre sú jedna z mála vecí, kde si vyberiem látky aké by som len tak nepoužila na oblečenie a iné praktické šitíčko.
Tu sa vybláznite s farbami látok, rôzne vzory, dúhové farby zipsov, vreciek, môžete šiť rôzne velikosti a sú tak všestranné, doma ich máme už asi 7!

Tí čo blog  pravidelne sledujú vedia, že som amatér samouk a každý nový krôčik mi robí nesmiernu radosť. Šijem hlavne keď Duracelka spí, čo nie je až tak často ale potom sa s tým teda vyhrám o to viac.


Milujem všetky možné farby, vzory a mixovať to všetko dohromady. Inklinujem k retro štýlu a experimentovaniu, no niededy to tak aj dopadne, ha ha ha

Jednou z mojich najobľúbenejších blogeriek o šití je rozhodne Dana z US a jej blog danamadeit. Je nesmierne kreatívna, má krásny vkus pre výber látky a jej fotopostupy a po novom už aj video návody su fantastické.
Hlavne je tak pozitívna až sa Vás to dotýka cez obrazovku počítača, je inšpirujúca a veľmi povzbudivá.


Video návod na túto jednoduchú kapsu nájdete tu
Myslím, že aj ak nehovoríte anglicky z postuju je pochopiteľné ako kapsu ušiť krok za krokom a preto určite aspoň nakuknite, budete milo prekvapení.





Ak ste ešte nepracovali so zipsom a nie ste si istí ako ho správne našiť a či to zvládnete, tak Helloouuu, zvládla som to ja, zvládne to každýý!!

Foto a video návod ako našiť zips nájdete tu
Tak čo, nastal konečne ten správny čas vyskúšať to?



Môžete vyrobiť rôzne veľkosti a sú vhodné na plienky, nápoje, hračky či kartičky ktoré sme si vyrobili napríkla tu

Krásny výber látok ponúka Bubulákovo, tu je len pár čo mi padlo do oka...






Určite mi pošlite Vaše krásne kombinácie a kreácie, veď kreativite sa medze nekladú!
Budem sa už veeeeľmi tešiť

Tak zatím ahoooj













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára