streda 17. júna 2015

..roztomila celenka pre male aj velke - vyroba cca 10minut


                                    

Na tento super jednoduchy navod som dosla pri bruzdani internetom, ked nas mala prist navstivit nasa mala susedka.
Ma nadherne kucerave, tmave vlasy a kedze ja dievcatko nemam, proste som si to chcela vynufnat ako na moje vlastne! 

Tak tu je jednoduchy navod ako na to!





Vyroba trva cca 10minut a budeme potrebovat - pruzenku (galanteria) - maju rozne farby aj druhy, vzory no mozete sa s tym absolutne vymaznat, stuhu (galanteria), silikonovu pistolku (stacilo by aj zosit a mozno aj take sekundove lepidlo by spravilo svoju pracu)



 Podla obrazku odmerame obvod hlavky. Pruzenka je naozaj dost pruzna a tak od nameranej miery odcitajte par cm (2-4) aby pevne drzala na hlavke ale zaroven ju neopinala privelmi. Pruzenka je vacsinou velmi jemny material a netreba sa bat, ze zanecha otlacky ci bude dietatu neprijemna na nosenie.




                                                  Jednoduchy navod na milu maslicku
1- zvolime si aku velku maslicku chceme, odmerame stuhu a odstrihneme TIP - ak sa chcete vyhnut paraniu sa koncov stuhy, staci maly ohnik z horiacej zapalky prejdite tak 2-3cm zo spodu stuhy po jej trepiacom sa okraji a uvidite ako teplo ohna roztavi (?) okraj a ostane zaceleny bez trepenia
2- najdeme stred stuhy a prilozime k nemu oba konce, ja dam trochu lepidla aby tam drzali, niekto si to zasije par stehmi to je na vas
3- nazberkame si stuhu v jej stred a prilepime silikonovou pistolkou aby nam tak drzala na pevno
4- cez zasilikovany stred mozeme pretiahnut kusok dekorativnej stuzky alebo inej dekoracie podla vlastneho vyberu

Takato maslicka je pripravena a staci ju uz len prilepit silikonovou pistolkou na pruzenku! A mame hotovo!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára