sobota 20. júna 2015

Co je to Zenska nezavislost

Tvoje sluzby tu nie su potrebne ani chcene
Co take dokazes spravit ty, co ja by som nezvladla aj sama?

 ''Som prilis nezavisla a preto mi ziadny vztah nevydrzi'' 
''Som prilis silna a muzi sa ma boja! ''

Co je  na tom pravdy?
Nezamienaju si tieto zeny dva pojmy a to nezavislost vs egoizmus?

*
Znamena to snad, ze zeny vo fungujucich manzelstvach ci vztahoch su zavisle a slabe? Zavisle na com? A slabe ako,fyzicky ci psychicky?

                                                                                   *
Zivot tvoria akcie a nasledne reakcie

Kazda akcia ma reakciu, vsetko co spravime alebo povieme ma nasledok.

''On mi snad nebude diktovat ako sa mam obliect! Som sla na drink s kamoskami a vraj mam prilis vyzyvave saty, ci by som sa mohla prezliect!'' ... ''Fuck off'' - povedala som mu 
Ja som nezavisla zena a ked sa ti nepaci chod... 

Par tyzdnov neskor..

''Je koniec!! Je to svina!! Proste chlap, co som cakala!!'' ...co sa stalo?? ''On ma podviedol!!'' ...coze? ako to? ako si na to prisla? '' On si dovolil ist na kafe so svojou ex a vobec nic mi nepovedal!'' ...a ako vies, ze ta s nou podviedol? ''No urcite!! Je to chlap!!!'' pytala si sa ho? ''Hej!'' a on sa priznal? ''Nie! Jasne ze nie, je to svina! Neverim mu!'' 


*
Toto je bohuzial skutocny pribeh
Je to len mala ukazka toho, kde robi vela ludi vo vztahu chybu


* vzajomny respekt *

Magicke slovo s este magickejsou silou


Slecna reagovala velmi neprivetivo az ponizujuco voci partnerovi a jeho vyjadreniu nazoru, ze mu nebolo prijemne aby sla von polonaha na obdiv ostatnym muzom. Razne mu dala najavo, ze ju nezaujima jeho nazor, hoci on je jej partner, ziju spolu, maju vztah a planuju buducnost.
Ona si predsa moze robit co len chce, je to nezavisla zenska.

Nepletie sa skor nezavislost s egoizmom?
''Ja si budem robit co chcem ale ty budes robit len to, co je podla mna vhodne''

Hoci slecna neberie ohlad na partnera sama ocakava od neho absolutnu ustretovost. Asi sa nemozno cudovat takymto (ne)vztahom. Ak sa sama citi byt vo vztahu ''nezavisla'' v tom zmysle, ze si robi co chce tak by mala dat ten isty priestor ''nezavislosti'' aj partnerovi a teda z jeho stretnutia s ex asi nerobit cirkus a hned dedukovat histericke zavery ze ju podviedol. Ved koniec koncov...nezavislej zene by to asi bolo aj jedno, nie?

  


Reakcia jej priatela ma vobec neprekvapila. Ona si to svojim spravanim voci nemu vydobila. Mozno ju skutocne ani nepodviedol a chcel to len prebrat so zenou ktora ho dobre pozna, ktorej veri, mozno chcel len rozbehnut ziarlivost u tej ''nezavislej'' a mozno mala pravdu a podviedol ju, ale ma sa comu ta ''nezavisla'' cudovat vzhladom k tomu ako sa sprava ona k nemu?

To je uz ale jedno...tomu vztahu je koniec...koli zenskej ''nezavislosti''...nedovere...chybal im respekt a ucta jedneho k druhemu.

                                                                                 *
                                                     

                                                                                *
Nie, neverim zenam, ktore tvrdia, ze su same pretoze su pre muzov prilis silne ci nezavisle. 
Neverim, ze cely zivot proste len nemaju stastie na toho spravneho partnera
Mozno sa proste len nechcu prisposobavat spolocnemu nazivaniu
Mozno sa boja skutocneho vztahu, boja sa doverovat a vsadit do toho vsetko
Nechcu si nechat kecat do ich zivota a zvykov
Maju pocit, ze su dolezitejsie a nieco viac, nez ich partner
Maju tendenciu davat na piedestal vsetko ostatne okrem partnera
Potrebuju si neustale nieco dokazovat na ukor partnera atd. 

To co zo seba vyzarujeme to aj pritiahneme. 

Nezavislost nie je dovod k nefunkcnemu vztahu a aj vo vztahu s muzom moze zena nadalej ostat silna. Ale bez coho vztah nedokaze fungovat je vzajomna ucta, respekt jeden pre druheho, dovera, komunikacia a hlavne sila a vola chciet pracovat na vztahu. Aby vztah fungoval, clovek sa musi vzdat toho vecneho ''ja ja ja'' a zacat pracovat a premyslat a zit v ''my''. To je ta cast kedy posielame egoizmus do prdele pratele!


                                                         






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára