piatok 19. júna 2015

...28 a torta z piesku



Bublinky od sampana steklia na jazyku, macam cerstve jahody, vonia to tu po ruziach, ten pocit, volnosti, slobody, radost oslavovat, dobra nalada ma priam utapa..

Kiezby....


Nasa aktualna zivotna situacia nie je zrovna ziadny ideal...malo penazi...pri nakupe sa potime aby sme sa vosli do rozpoctu...na kolotoce pozerame kym ostatny sa vozia... a so starymi rodicmi si mozeme dovolit leda tak skajpovat hoc nas deli cez 3500km Europou
No proste sme tak trochu v riti

Mrzi ma to velmi, mame dost starosti a okrem cakania nam v podstate nic ine neostava.
Skoda ze som do vienka nedostala Trpezlivost 

*
Ale dnes je moj den. Tu mas kameru a proste fot! Zachyt ma taku aka som..smutna..vesela..vtipna..zadumana..milujuca a milovana



Dnes, chcem byt zena, dievca, mama bez starosti,,, odlozim teplaky co taham doma k pupku, dam si aj tu podprsenku a snad aj trochu spiraly, aj vlasy si rozcesem a spustim z drdola
Chcem byt sexy, chcem si pripomenut ake to je, mat sladkych 28 a necitit sa na 50


Je navod ako na to? Ako sa smiat cez slzy? Ako sa radovat, ked mam chut sa zatvorit do izby, sadnut do kuta a snad cakat kym zaspim nech uz pride dalsi den a s nim nova nadej, ze sa nieco zmeni?



Zmena je v nasich rukach, Boze porad, pomoz, naznac....co zmenit...ako si len pomoct...lapam sa kazdej prilezitosti...preco nic nefunguje,, 

Viem, ze si to musime zazit...musime sa poucit...nesmieme lutovat keby sme neskusili..keby sme sa drzali svojej istoty..pohodlnej, nemennej ale ostali by nenaplnene sny a vycitky, ze nas zivot mohol byt lepsi


Museli sme to skusit, verili sme, ze ti dame lepsi zivot, kvalitnejsi, tak preco sa to zamotalo

*
Poznate to? Ked sa na jedneho ruca cely svet zrazu vidi vsetko cierne. Straca nadej, naladu, silu a volu. Je tak lahke padnut dolu a neskutocne tazke udrzat sa na nohach a ist opat nahor

No taky sme my..silny..nebojacny..nelutujeme..poucime sa..

*
Zivot mam krasny, pestry a oslavou mi je kazde nove rano


Som vdacna za to, kde zijeme, nech uz to je kdekolvek. Vzdy je to miesto plne lasky, svetla a radosti



Som vdacna, ze som sa naucila milovat sa, moje telo, moju povahu a nepotrebujem sa pacit vsetkym. Mam svoje nazory a hodnoty, nedostatky a vela neduhov na ktorych musim pracovat
Som vdacna, ze mam rodinu ktora mi so vsetkym pomaha



Som rada, ze aj napriek trapeniu sa dokazem stale usmievat (hlavne na mojho manzela samozrejme jahahaha)

Som stastna, ze on sa dokaze usmievat na mna a delit sa o drobne radosti ktore nam zivot ponuka. 


Dokaze sa so mnou blaznit


A dokaze ma sem - tam aj prekvapit
Tento rok mam velmi vynimocnu piesocnu tortu
Myslim, ze sa z nej budem radovat len z fotiek!



Absolutne najvdacnejsia som za nasu Lasku, nase drobatko ktore mi svojim usmevom vzdy preziari srdce, dusu. On je cista Laska, cista Radost, ciste Srdiecko. Tak neskutocne vdacna som ze ho mame, ze si vybral prave nas. Tolko nam dava, tak vela nas uci



Toto je moj zivot, moja kazdodenna oslava, najvacsia a najuprimnejsia radost, cista Laska a vdacnost



                                                                              *

Mozno mate niekoho, koho zivot sa vam zda idealny...no v skutocnosti netusite, aku bolest skryva.
Kiezby sme boli na seba vsetci priatelskejsi, starali sa viac o vlastne nez o cudzie, chovali sa k sebe s respektom a vrucnym usmevom.
Vas usmev moze byt to jedine svetlo v tmavom dni okoloiduceho.
Usmev nas nic nestoji
Radost je zdarma
Vdacnost je večná


















2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Dakujem, som makkýš a aj teraz po takmer 2 mesiacoch mam pri čítaní slzy v očiach.

      Odstrániť